Blogger Backgrounds
assalamu'alaikum....
bila dikatakan seorang perempuan..biasanya kite suka memikirkan sesuatu perkara dengan cara yang terlalu rumit..sebenarnya sifat nilah yang membezakan kite dengan kaum adam yang lebih memikirkan sesuatu perkara secara simple2 je....semalam itulah yang terjadi dengan aku..terlalu banyak sangat berfikir dan sifat inilah kekadang membuatkan aku sering keliru dengan kehidupan yang aku jalani seharian terutama bile ia berkaitan dengan hubungan. fikiran aku tiba2 bercelaru memikirkan betulkah dia benar2 sayangkan aku...smlm bile dia mesej, aku lmbat reply..bile dia tanya adakah aku marah kt dia..aku ckp x..mmg betol pn x..sbb aku sendiri yang mencipta keadaan moody aku smlm...mybe dia perasan dengan perubahan aku..sbb biasanya aku ni jenis yg bile dpt msj dr dia terus aku reply dn aku jgk seorang yg kuat membebel dalam msj..itulah yg membuatkan dia perasan perubahan aku....semalam dia call aku dan tanye ape yg xkne dengan aku..aku pn ckp terus terang yg aku masih xyakin dengan kesungguhan dia pada aku,alih2 dia plak yg mntk maaf dgn aku jika dia ada salah..dia terlalu baik utk aku...lps abis kitaorg borak, aku msj dia dan aku mntk maaf..dan aku ckp kt dia aku akn cb yakinkan diri aku terhadap dia..dan aku jgk harap dia bntu aku utk mendapatkan keyakinan tersebut.
*mgkin aku lebih berhati-hati dalam hubungan agar tidak dikecewakan lagi. Walau bagaimanapun..syukur aku pada Allah SWT kerana hadirkan dia dalam hidup aku.Moga jodoh aku bersamamu. Terima kasih untuk segalanya ****.

0 comments:

Post a Comment