Blogger Backgrounds

Nasi lemak punyer pasal...

Arini cukp memenatkan....pgi td meetg dijamukan dgn nasi lemak,mmg power btol penangan nasik lemak nie smpaikan naik lemak mata aku..aku sokg sgt la klu sekolah xjual nsi lemak bkn stkt bley jdk obesiti aku yakin 100%  bley jdk student bisa diulit mimpi dlm kelas..mcm aku dlm meetg td la..tp xsampai tdo la..tahan habis2an mata, klu aku tdo..ai boley jatuh saham aku yg msih single nie. Blik jer dr mesyurat, mmber call suh blik cpt2 ktenye ada sesi fotografi kt sekolh..aku pun pecut la kete..pecut x pecut pun xde makna sebenarnya cz tmpt meeting nyer sebelah sekolah jer..hehe..so mmg full la jadual arini..bile dh tiba time memblahkan diri blik umah..cpt2 aku pecut kete,bkn ape perut aku nie dh smpi thp kelpran yg teramat,dh smpai thp nk pitam laparnya, rupenye nsi lemak td xberfungsi lgsg mengenygkan perutku,ape2 aku kne bersykr 2 rezeki jgk...sampi umah terus msk dpur crik nasi..Alhamdulillah..dh kenyg, nie dpt lyn tulis blog..len kali, de moral of dis story mau kne ingtkan diri jgn mkn nasi lmk time nk meetg n time keje byk.

0 comments:

Post a Comment