Blogger Backgrounds

kini aku kembali mencoret.....

assalamu'alaikum wbt...mungkin belum terlambat untuk aku ucap selamat datang 2013 dan selamat tinggal 2012...tahun lepas pelbagai suka duka yang aku tempuh dan ada perkara yang terlalu perit untuk aku telan...yang suka akan aku jadikan kenangan dan yang duka aku minta dihapuskan dari kotak fikiran aku....moga tahun ini menjanjikan kebahagiaan untuk aku...dan semestinya kebahagiaan ini lebih bermakna dengan hadirnya seorang insan yang mampu membuatkan aku masih mampu tersenyum dan terhibur walaupun hati aku sedang sakit...terima kasih awak...!!!!! moga tahun ini dan tahun2 seterusnya menjanjikan yang terbaik untuk kita.
Kini sudah tiba masanya...aku menutup rapi2 lembaran lama dan membuka lembaran baru..
moga setiap langkahku adalah langkah yang membuahkan kejayaan...amiin

0 comments:

Post a Comment