Blogger Backgrounds

Alhamdulillah...selesai sudah keje

Alhamdulillah...arini aku dpt selesaikan 2 keje....mjr bos kc kuar awal....lps je kelas terakhir aku terus memandu kuar si hitam ku ke destinasi...first aku menuju ke pejabat pos beli setem hasil..membazir masa je aku menunggu turn padahal nk beli setem xpyh tunggu2, 2 la x bc information padahal dh ditampal..lps 2 aku terus ke LHDN utk urusan PTPTN, xsangka nk matikan setem kene isi form perjanjian lengkap espcly bhgian saksi..aku g dgn santainya...mjrla pekerja kt si2 bantu beri cdgn utk aku settle maslh aku..klu x terpaksa la aku dtg plak kali ke 2...selesai je kt bhgian 2 terus aku turun ke bwh ke kaunter pertanyaan...hjt nk tny pasal PTPTN yang mana diorg suh pihak sekolah antr nama peminjam ke LHDN...xsangka LHDN cwgn Johor xtau psl urusan nie...aku tny elok2 tp ada sorg mamat yg keje kt si2 mmg xsesuai lgsg duk d kaunter depan...mmg menyakitkn hati..cra beri jwpn kt pertnyaan aku mmg kurang baik...klu ada ranking 1-5 aku kasi 1 je...xbley ke jwb baik2.sabar je la.lps 2 aku kuar je  n terus ke destinasi sterusnya utk selesaikan urusan bank. dh settle terus aku ke umah k.ct...saje..nk lepak jap umah dia sambil jmp aniq.dh lama xjmp dia.sampi umah k.ct, dia tgh mask mee hailam..aku selalu dijamu klu dh smpai umah dia...dia mask sedap...aku dpt jgk jmp ayah dia....dh siap msk dia hidangkan aku...padahal dia puasa...aku terlupa la plak dia ada ckp kt sekolah td dia puasa..nk bt camner dia dh hidang mkn je la...seronok dpt tgk aniq...bdk 2 comel sgt....dh mkn kenyang2 aku pn minta diri ...dh nk kol 6 ptg dh..thanks k.ct....ok la sampai cni dlu citer aku arini ..dh pnjg sgt aku menulis..(",) smile.

0 comments:

Post a Comment