Blogger Backgrounds

masak2 makan2...

arini aku bangun lambat la...hehe tp kol 9 pg la...xde lmbt sgt kn...nk rehat btol2 sbtu ku dh diganggu jdk arini je la nk rest...esok lusa n sbtu  ni bengkel lagi....siapa kata ckgu releks....jauh berbeza dari dlu.dh sttle uruskan diri aku kuar bli bhn utk masak.menu aku arini masak asam pedas ikan jelawat.sebenarnya aku ni bknnya pandai sgt bt asam pedas..tp arini asam pedas ku menjadi jdk aku tau la mcmna nk msk asm pedas...mgkn klu aku gne cili kering n cili padi lagi sedap kot..td aku gn cili giling yg dlm paket..kurg la ckit enaknya..ikan jelawat aku beli smlm kt mydin dh muak dh mkn ikan keli tiap2 hari..aku xleh mkn ayam lebih2..sbb ada masalah resdung..so mmg terhad la menu aku. skrg aku dh kenyg.2 yg bley lyn blog.
smlm gak blik dr bengkel aku g jln2 ngan member kt angsana, sempat lagi aku beli selipar n mcm2 la lgi..tp utk keperluan la...sambil2 jln mata aku sempat lagi menjeling kt baju2 raye yg dh byk dipamerkan...fuh!!! mmg cntik bangat...tergugat iman..tp aku xminat nk shopg bju raye kt si2..hrga mahal lo.....mmbr aku pernah bli bju kt si2 tp bile dia g kt jln tar kl...dia tgk bju yg same dia bli tp hrga mmg berbeza la,lg murah...ape2 pn bijak memilih n bijak berbelanja ye sempena kehadiran syawal.

0 comments:

Post a Comment