Blogger Backgrounds

Berbuka Puasa ...

ari selasa ari2 aku berpeluang bwk2 ank2 yatim sekolah aku ke KSL city Resort...anjuran Jabatan Penerangan Johor..aku bknnya tau sgt pn tempat 2...mntk kwn petakan tp sesat jgk..alih2 aku turun tny org kt area 2...aku ingt lagi pesan seseorg..klu kite sesat baik kite tny org yg ada kt situ kkdg kwn yg kite call 2 xtau kddkn kite...so, masuk sane masuk cni akhirnya jmp gak...tp yg xeloknya aku sampai lmbt dri YB..ape2 pn mmg best la...sebenarnya majlis 2 namanya Kembara Merdeka Jalur Gemilang dan Majlis Berbuka Puasa..ptut la aku nmpk ada team yg berbaju merah...awal2 2 biasa la tazkirah dan ucapan YB lps 2 br bagi sumbgn pada ank yatim, dh azan terus berbuka...mmg syok la tgk mknan yg disediakan, aku pesan kt student2 yg aku bwk mkn kenyg2 ssh nk dpt mkn mcm nie..aku mkn ckit jer..ntah la bln puasa nie mkn nye krg ckit...lps abis majlis 2 aku pulang dengan jayanya tanpa sesat.
ari khamis ari2 plak aku  dan kwn2 g jemputan tadarus dan majlis berbuka kt SMK Damansara Alif, ramai yg datg...lps majlis terus meredah mlm nk cari tiket kwn yg nk blik kg...so hjg minggu nie aku sorg2 lagi la...dh biasa...
pagi nie bgn mop lantai n kemas blik...lega dh kemas semua..skrg nk smbg kerja bt kertas kerja....bye.

nie la antara pic yg sempt aku ambil kt majlis ari2


0 comments:

Post a Comment