Blogger Backgrounds

nk beraya punye hal..

smalam aku kuar ngan adk angkat g shopping kt angsana...fuyoo...xpernah dlm hayat aku parking kt tingkat atas sekali yg penuh ngan najis al-burung...dahsyat la..orang ramai xyah kata la...msuk trus meredah uo nk cri bju utk adk2 n ank sdara...dpt beli 2 helai je tp tunggu nk beratur bkn main pnjg lagi....kaum bapa xyah kata la muka semua mcm nk mkn org...maklum la kaum lelaki mana sinonimnya ngan shoppg...tmbh2 klu bwk ank2 yg bermcm ragam..ai...aku xtau la mcmna klu aku ada ank nnt...mmg nk kne tinggal la...aku klu bab nangis2 ni cpt je nk naik angin...serabut kepala la nk memilih lgi nk melayan karenah lagi....mntk2 ank aku nnt fhm keadaan....time aku tgh beratur 2 sempat la aku jeling kt seorg bapa kt sebelah 2..ank dia dh meragam dah xkc dia byr...tp bapa dia mmg cool la...dia pn kuar la dari barisan 2 n aku xtau dia g mane..xkn la nk letak balik bju yg dipilih...lps beli bju aku redah lgi angsana cari bantal utk letak kt krusi ruang tamu nk raya katakan...pas2 mula la membimbit plastik yg besar penuh bantal...pas2 skali lgi aku masuk uo nk cari hadiah utk diri aku....yeeh...aku dh dpt apa yg aku nk,sebenarnya aku dh 2 kali round kt si2..mjr kali ke2 aku berkenan,rasenye aku round yg first tdi xde, dh dpt terus aku xlepas2, kn lepas kn xpasal2 melepas sbb dah ada yang menjeling2 kt beg aku, aku tggu adk angkt aku dtg kt aku sbb nk tny pendapat dia, dia ckp so cute, ape lagi aku ambik byr terus..nk tau x ape..handbag je..inilah first time aku beli beg yg klu xoffer mahal la jgk...aku bkn xnk bergaya ngan beg mahal..sbb aku tau aku nie seorang yg lasak...bli yg mahal pn cepat je rosak...jam dh 5 lebih aku pn blik...dh antr adk angkat aku, aku g bsuh kete..kete aku dh xnmpk rupe dah, td meredah jln yg berlumpur..terus kne make up kete ngan bedak...sakit mata tgk..esk nk g serivce kete utk blik kg nnt...xsabarnya...keluarga ku tunggu aku ye..

0 comments:

Post a Comment