Blogger Backgrounds

akhirnya.....Legoland

akhirnya aku dan h/mate dpt gak msk legoland ngan tiket free...ari2 langsung xdpt...skali dapat terus kaut 5 keping tiket..jdk aku pn past2 la pd kwn2 yg xberpeluang nk pegi..untung jdk cikgu...klu hrpkan aku nak msk ngan byaran yg mahal 2 xdenye.. jwpan xtau la bile..sampai sane first dlm kepala aku nk main roller coaster,wlupn nmpk semacam je naik benda 2 tp perangai aku nie suke cb benda yg mencabar...dh xnmpk dh game len..so sampai je kt tmpt 2 kitaorg beratur la,wlupn pnjg kene beratur tp xla lme sgt menunggu...sampai je kt gate dia...trus tiba2 aku rs kecut perut..takut ea...dh smpai turn..dlm takut2 kitaorg dua duk kt depan skali...mula2 2 ok lgi....dh start nk menjunam 2..rse nk terkeluar jantung...adoi...cukup la skali...xnk lgi..pas2 kitaorg terus jln2 nk posing2, main satu lagi game n blik...mmg unik la setiap binaan drpd logo yg diorg bt...mmg terbaik la!!...kt bwh nie ada bbrape keping gambar nk aku kongsikan....

ada suara tau mamat nie....

unik kan....

fuh!!!!!!!...lega dh abis main roller coaster







0 comments:

Post a Comment