Blogger Backgrounds

salah jalan la...ape da...

semalam aku g mersing ngan kwn nk g kenduri kawen....2jam lebih gak dri tmpt aku...tp bkn aku yang drive...aku dh xlrt dah nk drive jauh2,penat drive blik kg ari2 pn xhilang lagi...so aku jd co-pilot je la kt sebelah...tp co-pilot yang xleh pakai...ye la mane x nye klu dh tersalah jln...pnyer la cnfrm mula2 tue dh btol laluannya, terus pnye terus makin jauh la plak rasenye so dh mula  la timbul was-was, mmg sah kitaorg salah jalan, pnya la jauh perjalanan kitaorg dah mcm bt u turn smula...dh la masing2 xisi perut lagi hrpkan isi perut kete je...dh jumpa sign board mersing mmg lega la...sampai je tmpt kenduri ape lagi mmg mkn mcm org xjmp nasi sebulan la...len kali mmg kene mau beringat la..tp mmg dh jadi kebiasaan aku mgkn juga korag2 semua kn cnfrm akn sesat nk ke tempt yg x pernah dituju...padahal mersing 2 mmg laluan aku blik kg, cm semalam kwn aku ambil jln len 2 yg aku blur ckit..k la,sblm aku stop x terlambat aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN..  ( ',' )./

0 comments:

Post a Comment